vineri, 30 noiembrie 2012

LA MULTI ANI ROMANIA!




La multi ani  Romania! 
La multi ani prieteni dragi! 
La multi ani Romane! 
La multi ani romani de pretutindeni! 
Fie ca, 1 Decembrie sa va aduca sanatate, fericire si multa, multa bucurie alaturi de cei dragi si apropiati.
Hai sa dam mana cu mana, cei cu inima romana, sarbatoarea sa uneasca toata suflarea romaneasca.

DEPUNERI DE COROANE ,MAINE , SÂMBĂTĂ ,1 DECEMBRIE 2012

Maine , SÂMBĂTĂ 1 DECEMBRIE 2012 ,ORA 10.00, LA STATUIA "LEUL " ,BIROUL OPERATIV AL FILIALEI VA DEPUNE O COROANA DE FLORI IN CINSTEA ȘI MEMORIA TUTUROR CELOR CARE S-AU JERTFIT PENTRU PROPĂȘIREA ȘI UNITATEA NEAMULUI ROMANESC!
SUNTEM ONORAȚI SA  SA VA INVITAM SA LUAȚI PARTE LA ACEASTA SOLEMNITATE PE TOȚI CEI CARE AVEȚI PUTIN TIMP LA DISPOZIȚIE, PE TOȚI CEI CARE SIMȚIȚI ROMÂNEȘTE!
ASA SA NE AJUTE DUMNEZEUL!
BIROUL OPERATIV AL FILIALEI SECTOR 6 A SCMD

La Multi Ani Romani! La Multi Ani Romania,



Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie,
Ţara mea de glorii, ţara mea de dor,
Braţele nervoase, arma de tărie,
La trecutu-ţi mare, mare viitor!
Fiarbă vinu-n cupe, spumege pocalul,
Dacă fiii-ţi mîndri aste le nutresc;
Căci rămîne stînca, deşi moare valul,
Dulce Românie, asta ţi-o doresc.
Vis de răzbunare negru ca mormîntul
Spada ta de sînge duşman fumegînd,
Şi deasupra idrei fluture cu vîntul
Visul tău de glorii falnic triumfând,
Spună lumii large steaguri tricoloare,
Spună ce-i poporul mare, românesc,
Cînd s-aprinde sacru candida-i vîlvoare,
Dulce Românie, asta ţi-o doresc.
Îngerul iubirii, îngerul de pace,
Pe altarul Vestei tainic surîzînd,
Ce pe Marte-n glorii să orbească-l face,
Cînd cu lampa-i zboară lumea luminînd,
El pe sînu-ţi vergin încă să coboare,
Guste fericirea raiului ceresc,
Tu îl strînge-n braţe, tu îi fă altare,
Dulce Românie, asta ţi-o doresc.
Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Românie!
Tînără mireasă, mamă cu amor!
Fiii tăi trăiască numai în frăţie
Ca a nopţii stele, ca a zilei zori,
Viaţă în vecie, glorii, bucurie,
Arme cu tărie, suflet românesc,
Vis de vitejie, fală şi mîndrie,
Dulce Românie, asta ţi-o doresc!
Mihai Eminescu

joi, 29 noiembrie 2012

MINISTRUL Apărării Naționale, generalul CORNELIU DOBRITOIU.FACE PRECIZĂRI!

In ultimul timp , multi dintre noi au primit mesaje de intoxicare cu privire la activitatea ministrului Apărării Naționale , generalul CORNELIU DOBRITOIU.    Mesajele  elaborate de profesioniști , la care s-au adăugat diferitele luări de poziție ale unor clevetitori și-au atins din păcate obiectivul: determinarea multora dintre camarazii noștri sa nu participe la vot.Pentru ca nu-mi pot închipui ca este cineva care vrea sa voteze cu PDL.Sau cu alt partid altul decât USL.
Costel GĂLĂȚEANU

 Legat de acest aspect,  , CORNELIU DOBRIȚOIU  precizează :
"1.  Referitor la "reîntregirea pensiilor militare" redusa abuziv, m-am implicat fără rezerve în acest proces reparatoriu, in doua runde de discuții cu reprezentanții FMI ale căror concluzii s-au reflectat și în atitudinea premierului prezentata public (dacă mi se solicita sunt dispus sa intru în amănuntele prezentate de mine mai multor reprezentanți a sindicatului). Proiectul de OUG, in diferite variante a fost transmis MFP pt avizare. Decizia premierului: Tratarea unitara a fenomenului, cu aplicare graduala -pt MAI, datorita datoriilor mari- și cuprinderea sumelor necesare începând cu bugetul de anul următor.
 2. Legiferarea pensiilor ocupaționale: prioritate a legislaturii următoare la fel ca si proiectul legii privind cumulul pensiei cu salariul și amendarea legii salarizării unice.
 Au avut loc discuții ample cu reprezentanții sindicatului, ANCMRR si cei ai instituțiilor din sistemul de apărare  ordine publica si siguranță națională.
 3.      Am înaintat Guvernului un proiect de HG pentru schimbarea naturii juridice a infrastructurii în exces în scopul valorificării acesteia. 
         Actualmente, Ministerul Justiției și MFP cauta formulele legale pt a eluda intabularea ruinelor care ar costa peste 30 milione euro, ori acest lucru se poate întâmpla prin modificarea legislației în scopul exceptării MApN de la acest lucru datorita degradării avansate a clădirilor din incinta cazărmilor disponibilizate. Din păcate,  activitatea parlamentara, pe care eu nu am putut s-o influențez, a avut sincopele pe care le cunoașteți datorita vacantei parlamentare si procesului de suspendare a președintelui  Ori, dacă dvs ma acuzați de indiferenta este nedrept pentru ca nu sunt omul care cumulează toate funcțiunile Guvernului, Parlamentului și Președinției (care ar fi trebuit sa promulge elementele de legislație . Cred, în același timp, ca dezastrul generat timp de patru ani de haita politica a lui basescu, cu un impact devastator asupra bugetului acestei tari, incluzându l pe cel al apărării  va fi depășit in ani de zile. Spun acest lucru pentru  ca , cheltuielile cu personalul au depășit 85% din buget, iar operarea si mentenanța acoperă 10-12%. 
                   In concluzie, doresc sa transmit tuturor simpatizanților d-lui Gabriel Oprea & co, care încearcă sa-mi reducă efortul de sase luni la ZERO, va rog sa-l votați  poate, in felul acesta cei degradați in timpul scurtului meu mandat își vor primi gradele înapoi ,  infrastructura va continua sa fie distribuita prietenilor politici, dl Zisu va reveni în funcție, sau poate chiar într o funcție mai dodoloata pentru a continua toate bunele practici cu care v-ați obișnuit. 
                  Eu, domnii mei, pot afirma la sfârșit de mandat ca nu am înșelat așteptările oamenilor de buna credință si m-am bătut pentrut toate obiectivele ,.......... chiar dacă ele nu au fost finalizate, dar nu din vina sau lipsa mea de reacție. "

DE UNDE ȘTIE DEMISU' CARE ERAU PROCURORII GENERALI CARE S-AU INSCRIS SI CARE NU ?

   Presedintele Traian Basescu este nemultumit de procedura de desemnare a Procurorului General al Romaniei si a procurorului sef al DNA aleasa de ministrul Justitiei, Mona Pivniceru (foto). Seful statului a declarat marti seara, 27 noiembrie 2012, intr-o emisiune de televiziune, ca cei mai valorosi procurori din Romania au refuzat sa se inscrie in cursa pentru cele doua functii tocmai din cauza procedurii propuse de Mona Pivniceru: “Din cauza modului in care s-a anuntat ca se face selectia si concursul pentru ocuparea functiilor, cei mai valorosi procurori au refuzat sa participe la concurs, pentru ca si-au spus indiferent care ne este valoarea, ministrul va spune cine este. Si atunci vin si-i spun doamnei ministru, nu mai bine doamna ministru citim legea amandoi, nu ne uitam la recomandarile Comisiei Europene de a face un proces de selectie si ne asumam desemnarea...”.
Traian Basescu: “depinde cat de bun avocat va fi doamna Pivniceru, pentru ca vom avea o discutie cu dosarele pe masa”
Totusi, Traian Basescu a afirmat ca exista posibilitatea sa fie de acord cu cele doua propuneri ale Monei Pivniceru, Tiberiu Nitu pentru functia de Procuror General si Ioan Irimie pentru cea de procuror sef al DNA, dar numai cu conditia ca ministrul Justitiei sa il convinga ca cei doi merita sa ocupe aceste posturi: “Pot sa fac o gluma, sa spun: depinde cat de bun avocat va fi doamna Pivniceru, pentru ca vom avea o discutie cu dosarele pe masa. Nu pot sa refuz aceasta discutie. Am obligatia s-o fac. Va pot spune ca am mai avut situatii cu aviz negativ si, in urma discutiei cu ministrul Justitiei, am decis sa desemnez procurorul general chiar, pentru ca legea pune in spatele cuiva responsabilitatea, ce fel de procuror general va avea Romania, ce fel de procuror sef DNA va avea Romania. Si legea sa stiti ca n-o pune in spatele niciunei comisii. Legea spune: ministrul Justitiei propune, CSM-ul avizeaza, consultativ, dar avizeaza, presedintele decide. (…) Dar nu poti sa-mi bagi pe gat orice, ci trebuie sa fiu si eu de acord, trebuie sa ma convingi ca propunerile sunt valoroase, asa cum ministrul Justitiei m-a convins pentru Morar si Kovesi. Asta e”.
Basescu sustine ca Morar si Kovesi nu ar fi avut nicio sansa: “Li s-a spus deschis: degeaba. Si atunci au preferat sa nu se compromita”
Seful statului a explicat si de ce Laura Codruta Kovesi si Daniel Morar nu si-au depus candidaturile pentru functia de Procuror General al Romaniei si procuror sef al DNA. Traian Basescu a precizat ca acestia nu ar fi avut nicio sansa, fiind doua personaje proscrise, astfel ca nu au dorit sa se compromita: ”Nu avea nicio sansa. Era proscrisa si ea si Morar chiar daca participau la concurs. Nu li se dadea nicio sansa sa castige. Li s-a spus deschis: degeaba. Si atunci au preferat sa nu se compromita”.
Din nou laude pentru CSM
In paralel cu criticile aduse ministrului Mona Pivniceru, presedintele Traian Basescu nu a uitat sa laude din nou CSM pentru modul in care a organizat audierile celor doi candidati, Tiberiu Nitu si Ioan Irimie: “E de un interes public extraordinar cine va ocupa aceste functii pentru orice roman. Cum sa te supere? A fost mai bine ca doamna Pivniceru le-a tinut pe toate inchise, acolo, nu a stiut nimeni nimic, nici cum s-a notat?”.
http://www.luju.ro/dezvaluiri/evenimente/basescu-o-acuza-pe-pivniceru-presedintele-sustine-ca-ministrul-justitiei-mona-pivniceru-a-indepartat-procurorii-valorosi-prin-procedura-aleasa-pentru-desemnarea-sefilor-piccj-si-dna-nu-poti-sa-mi-bagi-pe-gat-orice-ci-trebuie-sa-fiu-si-eu-de-acord-sa-ma-co

marți, 27 noiembrie 2012

CANDIDAȚII USL LA RAPORT IN FATA SCMD!

Având în vedere parteneriatul semnat cu aprobarea dumneavoastră în ADUNAREA GENERALA cu forțele politice care compun USL, MARȚI 04 DECEMBRIE 2012 ,orele 17.00 , la teatrul MASCA va avea loc prezentarea candidaților acestei ALIANȚE la alegerile parlamentare din 9 DECEMBRIE ,a.c.!
Va invitam sa luați parte la aceasta activitate și sa ridicați cât mai multe probleme care ne frământă  .
Iar candidații sa răspundă  ca doar de aceea sunt candidați!
Sau cu alte cuvinte ,ca sa fim in context" JOS MASCA DOMNILOR  CANDIDAȚI!!!! "
Va reamintim cine sunt acești candidați:

Candidații USL în Sectorul 6 la alegerile parlamentare 2012

Senat

Colegiul uninominal 11: Corneliu Dobriţoiu (PNL)
Colegiul uninominal 12: Gabriel Mutu (PSD)

Deputați

Colegiul uninominal 24: Mihai Sturzu (PSD)
Colegiul uninominal 25: Gigi Becali (PNL)
Colegiul uninominal 26. Răzvan Mironescu (PNL)
Colegiul uninominal 27: Damian Florea (PC)
Colegiul uninominal 28: Ion Mihăilescu (PSD)

Colegiul 11 de la SENAT cuprinde străzile din COLEGIILE UNINOMINALE 24 si 25.
Colegiul 12 de la SENAT cuprinde străzile din COLEGIILE UNINOMINALE 26,27,28.
Asa dupa cum ati observat, AM POSTAT STRAZILE DISPUSE PE COLEGIILE UNINOMONALE 24-28 la adresa 
http://scmdsector6.blogspot.ro/2012/11/pentru-ca-sa-va-fie-usor-la-votare.html
Va reamintim ca accesul in sala se face pe baza legitimatiilor de membru SCMD!

COSTEL GĂLĂȚEANU


Va rugam sa anunțați pe toți colegii și prietenii membri ai SCMD cu care țineți legătura!

luni, 26 noiembrie 2012

EVALUAREA STRATEGIEI NATIONALE DE APARARE-18 OCTOMBRIE 2010





Octombrie 18, 2010
STRATEGIA NATIONALA DE APARARE
-“Pentru o Romanie care garanteaza securitatea
si prosperitatea generatiilor viitoare”
-EVALUARE-


1.     Evaluare generala:

Acest document cu relevanta politico-strategica fundamentala pentru cresterea eficientei  aparatului puterii de stat, dedicat promovarii intereselor nationale, scoate in evidenta gravele carente ale culturii noastre de securitate in raport cu reperele spatiului democratic occidental in materie de securitate.
Strategia nationala de aparare-2010 nu genereaza, cum ar fi fost firesc, concordanta intre interesele nationale, obiectivele strategice, directiile de actiune si resursele alocate, fiind un amestec nefericit de concepte, generalitati, formulari confuze, vagi prioritati, tendinte de privatizare ale spatiului de securitate si conotatii agresive privind intrebuintarea fortelor (exemplificarile sunt prezentate in evaluarea continutului documentului). Aceasta viziune strategica menita sa ‘garanteze securitatea si prosperitatea generatiilor viitoare’ se refera cu certitudine la o Romanie virtuala si nu la una afectata de o profunda criza economico-financiara, politica si morala, atata vreme cat acest demers pseudo-stiintific nu coaguleaza eforturile executivului pentru depasirea gravei situatii economice si sociale in care se zbate aceasta tara.

Evaluarea riscurilor si amenintarilor interne si internationale la adresa intereselor nationale, care ar trebui sa ofere premisele elaborarii obiectivelor strategice, directiilor de actiune strategica si proiectarii resurselor pentru reducerea lor, minimalizeaza riscurile interne reducandu-le doar la nivelul vulnerabilitatilor. Cu toate acestea, colectivul de elaboare al documentului, sub bagheta presedintelui, omite sa analizeze: ineficienta exercitiului guvernamental pentru combaterea crizei, amplificarea coruptiei la cote alarmante, efectele negative ale politizarii excesive ale spatiului guvernamental, antagonizarea fara precedent -cu exceptia perioadei staliniste- a categoriilor socio-preofesionale intre ele, erodarea spiritului de corp social solidar al institutiilor de forta -prin reduceri salariale, subfinantare cronica si condamnarea pensionarilor acestora-, prabusirea sistemului de sanatate si educatie, etc. Ingrijorator este derapajul de la valorile democratice prin identificarea presei ca vulnerabilitate la adresa securitatii nationale, care mai nou este prezentata ca un vector al unei iluzorii si halucinante “lovituri de stat”. Astfel, Strategia nationala de aparare-2010, care ar trebui sa ofere un spatiu generos de inspiratie pentru proiectarea strategiilor sectoriale, ofera directii confuze si anti-democratice institutiilor fragilului nostru stat de drept.

Desi Romania beneficiaza de garantii de securitate fara precedent in istoria sa prin apartenenta la Alianta Nord Atlantica si Uniunea Europeana, autorii, care nu pot fi acuzati de necunoastere, copiaza neinspirat pasaje din documente din perioada de preaderare la NATO cand isi propun, in actualul text, ca “tara noastra sa preia integral obligatia finantarii participarii la activitatile prevazute in cadrul Programului Individual de Parteneriat…”. (De notat pentru cei neavizati, programul respectiv a fost derulat pe timpul in care Romania nu se bucura de statutul de membru al NATO cu drepturi depline.) Pe dimensiunea euopeana, presedintele si membrii CSAT care isi asuma paternitatea strategiei, ar trebui sa-si asume si regretabilele erori de memorie datorita carora fac probabil apel la “Politica Europeana de Securitate si Aparare” care nu mai este de actualitate dupa intrarea in vigoare a Tratatului de la Lisabona.

Singura calitate incontestabila a acestei viziuni strategice se datoreaza faptului ca a fost inaintata in termenul legal parlamenului pentru dezbatere. Nu aceasi soarta a avut demersul strategic anterior al presedintelui, in primul mandat, ceea ce denota o anumita atitudine a acestuia cu referire la gestionarea domeniului complex al securitatii si apararii nationale vaduvind institutiile de vectorii naturali de inspiratie pentru elaborarea strategiilor sectoriale si Cartei Albe a Apararii.


2.     Evaluarea de continut:

E dificil sa accepti acest document “ca un instrument ce da forta si valoare practica statului roman in amplul proces de APARARE A TARII..”, oferind cititorilor avizati impresia ca Romania s-ar afla in situatia delicata a iminentei unei agresiuni conventionale surprinzatoare la adresa securitatii sale, in conditiile in care evaluarile comune de securitate ale NATO nu evidentiaza un asemenea pericol.

Subcapitolul securitate si aparare nationala livreaza cu generozitate definitii de manual preluate fara reflectie, dar individualizeaza si formulari de genul “reputatia tarii devine un element de importanta strategica”. Continuarea fireasca, in logica documentului, ar fi ca aceasta reputatie trebuie aparata prin toate mijloacele in fata celor care afecteaza aceasta reputatie atat in plan intern cat si extern. Intrebarea fireasca ar fi: cine se va ocupa de apararea reputatiei Romaniei? Temerea este ca viclenia ratiunii a jucat din nou feste domnului presedinte, intrucat primii vizati de aceasta prevedere sunt tocmai domnia sa si echipa sa guvernamentala, dat fiind faptul ca prin comportamentul lor si prin “buna” administrare a treburilor publice au dus reputatia tarii la cote negative ingrijoratoare in spatiul de securitate euro-atlantic. Presedintele se pare ca a facut concesii modelului occidental de formulare a strategiilor de securitate, in dauna formatiei sale militare, cand se refera la multidimensionalitatea demersului sau strategic afirmand: “(Actuala strategie) este multidimensionala pentru ca, PE LANGA DIMENSIUNEA MILITARA, sunt astazi la fel de importante dimensiuni precum cea politica, economica, sociala si ecologica”. Nota bene (NB). Din pacate, “noile” dimensiuni cu excceptia celei politice sunt vag prezentate in document, nu le veti regasi pe palierul intereselor nationale, pe cand la nivelul obiectivelor strategice si directiilor de actiune au o prezenta frivola.

Prim-planul actiunilor strategice interne este ocupat cu generozitate de “Apararea armata” (generand susceptibilitati in plan international), in dauna primordialitatii directiilor strategice pentru depasirea efectelor crizei economico-financiare care pot eroda insasi fiinta democratica a statului roman. Se poate contra-argumenta ca valoarea semantica a titulaturii documentului –Strategia Nationala de Aparare- sugereaza coordonatele filosofice ale acestuia, si atunci dimensiunea economica, sociala si ecologica sunt reprezentate in document doar din perspectiva potentatrii pilonului defensiv al statului roman. Oricum, aceasta ar fi o falsa abordare cand, proiectia financiara a executivului domnului presedinte pentru urmatorii trei ani, conduce la subfinantarea alarmanta a sistemului apararii conform sumbrei previziuni bugetare de 0,7% din PIB. Cu alte cuvinte, presedintele si vice-presedintele CSAT au patronat elaborarea unui document care nu aduce solutii pentru repornirea motoarelor economiei romanesti, conditie esentialmente necesara generarii resurselor minime pentru a satisfacerea subtitlului generos “garantarea securitatii si prosperitatii generatiilor urmatoare” sau pilonului defensiv al statului (?!). In alta ordine de idei, trebuie mentionata tendinta rasturnarii  planurilor puterii politice ale unui stat democratic prin formulari de tipul: “Procesul de asigurare a apararii si securitatii nationale este in primul rand unul politic,” (NB)”responsabilitatea principala revenind EXECUTIVULUI si Parlamentului”.

Definirea intereselor, valorilor si obectivelor nationale denota o acuta lipsa de inspiratie cand prezentarea intereselor se rezuma doar la citarea limitativa a unor valori constitutionale: “…Interesele nationale sunt CARACTERUL NATIONAL AL STATULUI, SUVERANITATEA SI INDEPENDENTA, UNITATEA SI INDIVIZIBILITATEA SA. De asemenea, consideram interese nationale, prin importanta lor pentru tara, FORMA REPUBLICANA DE GUVERNAMANT, INDEPENDENTA JUSTITIEI, PLURALISMUL POLITIC SI LIMBA OFICIALA, ROMANA”. Dincolo de stilistica simplista, care forteaza limitele sintactice, ar fi avut mai mult sens prezentarea intereselor nationale prin formulari de tipul: “apararea caracterului national al statului; apararea suveranitatii si independentei.., etc”, dar dincolo de enumerarea acestor valori sacrosancte, in entuziasmul lor stiintific autorii au omis starea de fapt a natiunii puternic zdruncinata de efectele crizei economico-financiare, politice si morale, care macina autoritatea statului roman atat in plan intern cat si international. Daca s-ar fi aplecat cu rigoare analitica asupra situatiei interne, probabil ca ar fi extins aria intereselor nationale asupra economiei, sanatatii si educatiei, ceea ce ar fi permis o diferentiere mai clara intre interesele vitale ale natiunii si alte tipuri de interese. Jenant este ca neinspiratii autori nu au reusit sa realizeze o concordanta intre INTERESELE NATIONALE si OBIECTIVELE STRATEGICE care TREBUIE sa fie SUBSECVENTE celor dintai. In acest mod, ei rateaza sansa de a conferi acestei viziuni calitatea de spatiu coerent de inspiratie pentru strategiile sectoriale. Mai grave sunt insa conotatiile agresive din final de capitol unde se afirma: “Pentru Romania, sunt esentiale protejarea intereselor nationale prin mijloace pajnice,” (NB) “insa statul roman isi rezerva dreptul ca, IN SITUATII SPECIALE, SINGUR sau impreuna cu aliatii si partenerii sai, SA UTILIZEZE toate elementele de putere, INCLUSIV CAPACITATILE SALE MILITARE, ca SOLUTII DE ULTIMA INSTANTA”. Acest puseu de fermitate politica cu destinatie externa este cu atat mai deplasat cu cat genereaja suspiciuni in plan international privitoare la “SITUATIILE SPECIALE”, fara a le nominaliza. Daca s-ar fi referit explicit la apararea fruntariilor acestei tari de o agresiune externa, ar fi fost acceptabil. Oricum, este o exprimare nefericta si redundanta pentru ca nicio tara democratica, sau altfel, nu intretine o armata doar pentru momente festiviste, parazi, inmormantari si depuneri de coroane.

Capitolul 4 referitor la principiile si caracteristicile strategiei aduce, tot pe final o alta surpriza de proportii:tendinta de PRIVATIZARE ale unor paliere ale securitatii nationale datorita, bata-le vina, “schimbarii continue a riscurilor si amenintarilor” unde presedintele si co-autorii “reclama dezvoltarea unor parteneriate mai largi, inclusiv cu ORGANIZATII PRIVATE”. Probabil se prefigureaza ceva de tipul BLACKWATER atata timp cat Politia Romana a pierdut increderea presedintelui. Atunci, ar fi bine sa notam ca mercenariatul de mai-sus a fost utilizat in spatiile de securitate externe critice, post-conflict, pentru a limita vulnerabilitatile, si implicit pierderile in randul fortelor americane, chiar daca sunt rezerve serioase asupra legalitatii si moralitatii acestui demers. Se poate intelege de aici totusi, ca exercitiul constitutional al fortelor de politie, “compromise” in actiuni revendicative sindicale, sau al altor componente ale fortelor armate ar putea fi EXTERNALIZAT unor companii private??? Dincolo de limitele acestui simplu exercitiu deductiv, flagranta neconcordanta a intereselor, obiectivelor si resurselor acestei strategii, care nu este inradacinata in situatia actuala a tarii, ne poate indreptati sa catalogam viziunea strategica prezidentiala drept document de sertar atata timp cat el nu inspira o coerenta actiune politica pentru promovarea intereselor nationale in acualul context economic, politic, social si moral dificil.

Partea rezervata amenintarilor, riscurilor si vulnerabilitatilor pare sa fie cea mai “promitatoare” datorita faptului ca documentele strategice ale NATO si UE constrangeau Romania la utilizarea unei grile standard de identificare a amenintarilor si riscurilor; insa atunci cand a fost nevoie de contextualizarea spectrului de vulnerabilitati la cazul concret al statului roman, apare in toata ‘splendoarea’ deriva anti-democratica fara precedent in spatiul european si euro-atlantic referitoare la pericolul campaniilor de presa dirijate si, in plus este demna de notat absenta oricarei referinte la functionarea defectuoasa a statului de drept in Romania, la problema organizarii inadecvate a sistemului de gestionare a crizelor, la starea precara a infrastructurii, la cresterea nivelului de saracie cronica, etc, (cuprinse, pe buna dreptate, in precedenta strategie din 2006). Lista vulnerabilitatilor  omite prezentarea acelora care divizeaza societatea romaneasca: anatagonizarea fara precedent a categoriilor socio-profesionale, coruptia endemica, alterarea echilibrului parlamentar prin metode oneroase in scopul vicierii procesului legislativ. Aceste vulnerabilitati sunt trecute sub tacere, probabil, datorita faptului ca sunt generate de actuala formula executiva a tarii. Oare acestea sa nu aiba niciun impact asupra capacitatii statului de gestionare a domeniului complex al securitatii in scopul apararii intereselor nationale ale Romaniei?

Capitolul 7.1 dedicat actiunii externe si interne denota  o slaba documentare si o inactualizare flagranta, devreme ce, in partea rezervata Uniunii Europene, este mentionata o politica ce nu mai exista dupa intrarea in viguare a Tratatului de la Lisabona! E cazul sa ii fie reamintit Presedintelui Romaniei faptul ca Politica de Securitate si Aparare Comuna a inlocuit vechea Politica Europeana de Scuritate si Aparare. Era de asteptat de la un membru al Consiliului European sa stie ca aceasta institutie a UE se ocupa, in prezent, inter alia de Politica de Securitate si Aparare Comuna. In plus, documentul dovedeste ignoranta evidenta in materie de aparare europeana din moment ce nu pomeneste nimic despre doua din inovatiile cele mai importante aduse de Tratatul de la Lisabona in domeniul apararii si securitatii UE, respectiv apararea structurata permanenta si clauza de aparare reciproca. Despre expresia hilara din paragraful referitor la NATO conform careia “NATO a oferit Romaniei posibilitatea (…) sa fie intr-o STRANSA RELATIE DE SECURITATE, in acelasi timp, cu APROAPE toate statele NATO si UE” ce se poate spune?! Ar fi necesar sa beneficiem de eforturile conjugate al unui lingvist, unui logician dar si al unui specialist in materie de geopolitica pentru a ne lamuri ce a vrut sa spuna domnul presedinte. Sunt sigur ca domnia sa cunoaste ca, in conformitate cu Tratatul de la Washington si cu Tratatul de la Lisabona, in cazul ambelor organizatii functioneaza clauza de aparare reciproca, care creaza obligatii juridice si politice de aparare si securitate INTRE SI PENTRU TOATE STATELE MEMBRE ALE NATO SI UE. Dar, ma rog, poate domnia sa are vreo antipatie pentru unii din omologii sai si atunci a considerat ca poate sa-i sanctioneze printr-un document de anvergura nationala,  cu circulatie interna.

Cat privesta capitolul 7.2, referitor la actiuni interne, in afara evaluarii logicii prezentarii “Apararii armate” in centru proiectiei interne strategice, ar fi interesant de aflat care este valoare semantica pe care presedintele a avut-o in vedere cand a folosit  expresia “Forte motivate si bine pregatite…” referindu-se la Armata Romaniei, din moment ce domnia sa permite desfasurarea unei campanii guvernamentale cvasi-oficiale de denigrare a militarilor romani si a statutului lor social si profesional, prin reducerea pensiilor si salariilor, efectuata cu incalcarea evidenta a principiilor statului de drept si a obligatiilor internationale asumate de Romania. De asemenea, ar fi interesant de aflat care este temeniul juridic al enuntului “Romania este pregatita sa angajeze capapbilitatile sale de aparare pentru a sprijini alte autoritati publice in vederea asigurarii functiilor vitale ale societatii, atat in tara, cat si in strainatate” atata timp cat legislatia romaneasca, a gestionarii crizelor, este la fel de precara ca si documentul care face obiectul prezentei analize. Mediocritatea conceptuala si incoerenta logico-lingvistica este pusa in evidenta si de alte enunturi factuale de genul “Este foarte probabil ca operatiunile viitoare de aparare si securitate sa nu fie desfasurate individual, ci ca parte A UNEI COALITII (ex. Cu ONU, NATO, UE, SUA sau constituite ad-hoc)”. Ar fi de maxim interes sa aflam CATE COALITII A REALIZAT UN STAT cu ONU, NATO sau UE???
………………………………………………………………………………….
Subcapitolul referitor la resursele alocate  securitatii nationale, care ar trebui sa fie unul din cele mai ample, este extrem de laconic, mai cu seama acum cand traversam o perioada critica datorata lipsei de lichiditati financiare. Cu atat mai condamnabila este instrainarea infrastructurii excedentare a institutiilor care opereaza in domeniul securitatii, ordinii publice si sigurantei nationale catre clientela politica. Infrastructura in exces ar trebui trecuta in domeniul privat al statului si administrarea  institutiilor respective pentru sustinerea financiara a nevoilor de achizitii ale acestor institutii pe termen mediu si lung.

3.     Concluzie

Ar fi numeroase observatii care pot fi facute in privinta documentului prezidential care denota superificalitatea, mediocritatea si reaua vointa, in unele cazuri, cu care a fost abordat domeniul securitatii si apararii nationale. Stilul confuz, incoerent si usor autist  al intregului document se datoreaza probabil incapacitatii de a armoniza propunerile institutiilor care au colaborat la redactarea textului. Din aceasta perspectiva, ar fi recomandabila o amendare temeinica a acestei  strategii in Parlamentul Romaniei inainte de adoptare sau retrimiterea acesteia catre Presedintele Romaniei pentru refacerea acesteia. Altfel, Parlamentul Romaniei va da girul pentru un act official la fel de mediocru si lipsit de viziune precum autorul acestuia.


Nota !
Dupa cum se poate observa ,documentul a fost elaborat în octombrie 2010. In consecință, nu este un produs elaborat doar pentru  a întreține o disputa cu Administrația Prezidențială în aceasta perioada.Documentulse gaseste la adresa : http://www.comisiipnl.ro/comisii/aparare-si-securitate/articole/strategia-nationala-de-aparare-%E2%80%9Cpentru-o-romanie-care-garanteaza-securitatea-si-prosperitatea-generatiilor-viitoare%E2%80%9D-evaluare.html
Costel GĂLĂȚEANU

duminică, 25 noiembrie 2012

PENTRU CA SA VA FIE UȘOR LA VOTARE , VREȚI SA ȘTIȚI IN CE COLEGIU SE AFLA STRADA PE CARE LOCUIȚI ?

PENTRU CA SA VA FIE UȘOR LA VOTARE , VREȚI SA ȘTIȚI IN CE COLEGIU SE AFLA STRADA PE CARE LOCUIȚI ?
ARTERA
NUME  ARTERA
Colegiul
Alee
Bistra
24
Alee
Bucşeneşti
24
Alee
Bujoreni
24
Alee
Compozitorilor nr. 1-15; 2-22
24
Alee
Dumbrăviţa
24
Alee
Gen. Culcer Ioan
24
Alee
Haiducului
24
Alee
Meseriaşilor
24
Alee
Obcina Mică
24
Alee
Poiana Cernei
24
Alee
Poiana Mare
24
Alee
Poiana Muntelui
24
Alee
Poiana Sibiului
24
Alee
Poiana Vadului
24
Alee
Pravăţ
24
Alee
Romancierilor
24
Alee
Sănduleşti
24
Alee
Ţincani
24
Alee
Valea Florilor nr. 1-3; 2-10
24
Alee
Valea Prahovei
24
Alee
Valea Siretului
24
Alee
Ariniş
25
Alee
Arutela
25
Alee
Băiuţ nr. 1-13 ; 2-4
25
Alee
Callatis nr. 1-7; 2-16
25
Alee
Câmpul cu Flori nr. 1-5; 2-16
25
Alee
Coloana Infinitului
25
Alee
Crăieşti
25
Alee
Dealul Măcinului nr. 1-7; 2-12
25
Alee
Ghencea
25
Alee
Istru nr. 1-9; 2-6
25
Alee
Lunca Cernei nr. 1-5; 2-6
25
Alee
Lunca Siretului nr. 1-3; 2-10
25
Alee
Masa Tăcerii
25
Alee
Parva nr. 1-9; 2-10
25
Alee
Paşcani
25
Alee
Poarta Sărutului
25
Alee
Potaissa
25
Alee
Râmnicel
25
Alee
Sandava
25
Alee
Târgu Neamţ
25
Alee
Timişul de Jos
25
Alee
Timişul de Sus
25
Alee
Topoloveni
25
Alee
Valea Boteni
25
Alee
Valea Bujorului
25
Alee
Valea Călugărească
25
Alee
Valea lui Mihai
25
Alee
Valea Roşie
25
Alee
Valea Salciei
25
Alee
Valea Viilor
25
Alee
Vlăsiei nr. 2-6
25
Alee
Zvoriştea
25
Alee
Aleşd
26
Alee
Bârsăneşti
26
Alee
Brădişului
26
Alee
Ghirlandei nr. 20 (anterior nr. 2); 4-18
26
Alee
Hamului
26
Alee
Moineşti nr. 1-7; 2-28A
26
Alee
Petrăcheşti
26
Alee
Valea Crişului
26
Alee
Agigea
27
Alee
Arheologilor
27
Alee
Bărăganu
27
Alee
Cetăţuia nr. 1; 2-12
27
Alee
Dreptăţii
27
Alee
Lacul Morii
27
Alee
Poarta Albă
27
Alee
Zorelelor nr. 1-5; 2-8
27
Alee
Arieşul Mare
28
Alee
Arinii Dornei
28
Alee
Baia de Arieş nr. 1-5; 2-4
28
Alee
Constantin Brătescu
28
Alee
Politehnicii nr. 2; 4-12; 3-5
28
Alee
Ţibleş
28
Alee
Victor Iuliu
28
Bulevard
1 Mai  nr. 1-49
24
Bulevard
1 Mai  nr. 2-34
24
Bulevard
Drm. Taberei nr. 1 - 51; 2 - 68
24
Bulevard
Ghencea nr. 1-91; 2-158
24
Bulevard
Timişoara nr. 1 - 63; 2 - 24
24
Bulevard
G-ral. Vasile Milea nr. 1-13; 2-10
24
Bulevard
Drm. Taberei nr. 51 - 113; 70 - 140
25
Bulevard
Timişoara nr. 26-60; 65-69; 73-85
25
Bulevard
Anul 1864
26
Bulevard
Iuliu Maniu nr. 67 - 543; 116 - 696
26
Bulevard
Timişoara nr. 90 - 230; 87 - 213
26
Bulevard
Uverturii nr. 89 - 217
26
Bulevard
Păcii nr. 81-179; 188-662
26
Bulevard
Iuliu Maniu nr. 51 - 65; 14-114
27
Bulevard
Timişoara nr. 62 - 88; 71
27
Bulevard
Uverturii nr. 1 - 87; 2 - 270
27
Bulevard
Păcii nr. 21-79; 30-186
27
Bulevard
Constructorilor nr. 1-33; 2-28
28
Bulevard
Geniului
28
Bulevard
Iuliu Maniu Nr. 1-49, 2-12 si 12A
28
Bulevard
Regiei
28
Bulevard
Păcii nr. 1-9; 2-28
28
Cale
Apeductului nr. 2-40 si 5-15 case
27
Cale
Apeductului nr. 3
27
Cale
Apeductului nr. 6-8; 5-9 blocuri
27
Cale
Apeductului nr. 10-16; 11-15 blocuri
27
Cale
Apeductului nr. 1
27
Cale
Crângaşi nr. 1-31; 2-140
28
Cale
Giuleşti nr. 1-663; 2-554
28
Cale
Plevnei nr. 137-149; 122-246
28
Drum
Sării
24
Drum
Sării
24
Drum
Valea Alunişului
25
Drum
Valea Argovei
25
Drum
Valea Călmăţuiului
25
Drum
Valea Cricovului
25
Drum
Valea Danului
25
Drum
Valea Doftanei
25
Drum
Valea Furcii
25
Drum
Valea Izvoarelor
25
Drum
Valea Largă
25
Drum
Valea Ursului
25
Drum
Bacriului
26
Drum
Belşugului
26
Drum
Ciorogârla
26
Drum
Osiei
26
Drum
Roţii
26
Drum
Mănăstirea Govora
27
Drum
Mănăstirea Sihastria
27
Drum
Mănăstirea Văratec
27
Drum
Timonierului nr. 1-53; 2-26
27
Drum
Coasta Cerbului
28
Drum
Coasta Grindului
28
Drum
Coasta Măgurii
28
Drum
Fântâna Albă
28
Drum
Fântâna Babii
28
Drum
Fântâna Domnească
28
Drum
Fântâna Mare
28
Drum
Fântâna Oilor
28
Drum
Fântâna Zânelor
28
Drum
La Chiajna
28
Drum
La Roşu
28
Drum
Podul Cristinii
28
Drum
Podul Dâmboviţei,(fosta Dr.Gării)
28
Drum
Podul Doamnei
28
Drum
Podul Ilfovăţului, (fosta Fiordului)
28
Drum
Podul Lacului
28
Drum
Podul Pitarului
28
Drum
Podul Ursului
28
Drum
Săbăreni nr. 2-170; 1-179
28
Intrare
Depăşirii
24
Intrare
Drumul Taberei
24
Intrare
Lt. Gheorghe Caranda
24
Intrare
Silistaru
24
Intrare
Binoclului
26
Intrare
Blejoi
26
Intrare
Canalul Argeş
26
Intrare
Capelei
26
Intrare
Caravanei
26
Intrare
Cătlăbuga
26
Intrare
Cimpoiului
26
Intrare
Crainicului nr. 1-15
26
Intrare
Dagâţa
26
Intrare
Filmului
26
Intrare
Flotei
26
Intrare
Hotarului
26
Intrare
Ierbii
26
Intrare
Iridiului
26
Intrare
Liniei
26
Intrare
Maratonului
26
Intrare
Mărgelelor
26
Intrare
Moineşti
26
Intrare
Movilelor
26
Intrare
Oboiului
26
Intrare
Panificaţiei
26
Intrare
Păuliş
26
Intrare
Pitulicii
26
Intrare
Porumbelului
26
Intrare
Schitul Goleşti
26
Intrare
Tihuţa
26
Intrare
Sold. Gheorghe Ursache
26
Intrare
Viforului nr. 1 - 5
26
Intrare
Vijeliei
26
Intrare
Vorona
26
Intrare
Vulpeni
26
Intrare
Roşcovei
26
Intrare
Trenului
26
Intrare
Agudului
27
Intrare
Anghelinei
27
Intrare
Bolobocului
27
Intrare
Caiacului
27
Intrare
Calelor
27
Intrare
Calendarului
27
Intrare
Cerişor
27
Intrare
Cernişoara
27
Intrare
Cişmelei
27
Intrare
Colaborării
27
Intrare
Crenguţei
27
Intrare
Dâmboviţei
27
Intrare
Tudor Flondor
27
Intrare
Foşnetului
27
Intrare
Ghioceilor
27
Intrare
Golfului
27
Intrare
Ialomiţa
27
Intrare
Işalniţa
27
Intrare
Mândriei
27
Intrare
Mecanicilor
27
Intrare
Merelor
27
Intrare
Mirodeniei
27
Intrare
Perelor
27
Intrare
Piersicilor
27
Intrare
Porumbilor
27
Intrare
Punţii
27
Intrare
Sapei
27
Intrare
Sg. Constantin Apostol
27
Intrare
Siminicea
27
Intrare
Trecătorii
27
Intrare
Vagonetului
27
Intrare
Valea Lupului
27
Intrare
Vârşei
27
Intrare
Viforului nr. 2 - 4
27
Intrare
Almanahului
27
Intrare
Bălcuţa
27
Intrare
Mahonului
27
Intrare
Mentei
27
Intrare
Bârsanei
28
Intrare
Butirii Florin
28
Intrare
Carnavalului
28
Intrare
Cărămidăriei
28
Intrare
Chitila Triaj
28
Intrare
Cicliştilor
28
Intrare
Constelaţiei
28
Intrare
Craiovei
28
Intrare
Cucuruzului
28
Intrare
Dr. Mihail Emanoil Severin
28
Intrare
Duşului
28
Intrare
Frasinului
28
Intrare
Gabriel Cioran
28
Intrare
Giuleşti
28
Intrare
Giuleşti Sărindari
28
Intrare
Godeni
28
Intrare
Guliver
28
Intrare
Istmului
28
Intrare
Izvorani
28
Intrare
Drumul La Roşu
28
Intrare
Mioriţa
28
Intrare
Sold. Vasile  Mohor
28
Intrare
Ochiuri
28
Intrare
Pătrarului
28
Intrare
Pinului
28
Intrare
Poltava
28
Intrare
Filofteia Popescu
28
Intrare
Portocalelor
28
Intrare
Protonilor
28
Intrare
Rocilor
28
Intrare
Săbăreni
28
Intrare
Sg. Constantin Ghercu
28
Intrare
Sipetului
28
Intrare
Stolojani
28
Intrare
Târgului
28
Intrare
Barbu Dumitru
28
Intrare
Gurbăneşti
28
Intrare
Nicolae Rădulescu
28
Intrare
Predeluş
28
Intrare
Radu Dumitru
28
Intrare
Fierbinţi
28
Intrare
Gării
28
Prelungire
Ghencea nr. 1-401; 2-416
25
Şosea
Virtuţii nr. 1-41; 2-48
27
Şosea
Ciurel
28
Şosea
Cotroceni
28
Şosea
Grozăveşti
28
Şosea
Orhideelor nr. 1-19; 2-18
28
Splai
Independenţei nr. 200-210B; 193-239
28
Splai
Independenţei nr. 290-332; 241-329
28
Stradă
Asău
24
Stradă
Bozieni nr. 2-8; 1-9
24
Stradă
Braşov nr. 1 - 25
24
Stradă
Bursucani
24
Stradă
Serg. Maj. Cara Z. Anghel nr. 1-17; 2-22A
24
Stradă
Cântării
24
Stradă
Constantin Titel Petrescu nr. 1-9; 2-16
24
Stradă
Crinul de Pădure
24
Stradă
Dumitru Pera
24
Stradă
Eroina de la Jiu
24
Stradă
Frt. Mihail Anghel
24
Stradă
Gârleni nr. 1-13; 2-8
24
Stradă
Gen. Culcer Ioan
24
Stradă
Gen. George V.Macarovici
24
Stradă
Gheorghe Cuţui
24
Stradă
Ion Creţescu
24
Stradă
Ion Nonna Otescu
24
Stradă
Serg. Gheorghe Lăţea nr. 1-19; 2-18
24
Stradă
Lt. Gheorghe Caranda
24
Stradă
Lt. Col. Constantin Marinescu
24
Stradă
Lt. Nicolae Găină
24
Stradă
Lt. Gheorghe Negel
24
Stradă
Mihaela Ruxandra Marcu
24
Stradă
Miroslavei
24
Stradă
Montana
24
Stradă
Nera
24
Stradă
Obcina Mare
24
Stradă
Pictor Octav Băncilă
24
Stradă
Poiana Câmpina
24
Stradă
Pravăţ nr. 2-24
24
Stradă
Răzoare
24
Stradă
Râul Dorna
24
Stradă
Romancierilor nr. 2 şi 2A
24
Stradă
Frt.  Gheorghe Rostogolea
24
Stradă
Săbiuţei
24
Stradă
Sănduleşti
24
Stradă
Serg. Vasile Adam
24
Stradă
Sg.  Alexandru Cutieru
24
Stradă
Sg. Ion Marcu
24
Stradă
Sg. Constantin Moise
24
Stradă
Sg. Alexandru Postolache
24
Stradă
Ion Vieru
24
Stradă
Sibiu nr. 1-41; 2-18
24
Stradă
Sold. Gh. Ionete
24
Stradă
Tânganului
24
Stradă
Tolbei nr. 2-6; 3
24
Stradă
Ţincani nr. 1-9; 2-12
24
Stradă
Cpt. Vasile Moangă
24
Stradă
Vlădeasa nr. 1-13; 2-12
24
Stradă
Sold. Petre Cazan
24
Stradă
Şercaia
24
Stradă
Argilei
25
Stradă
Braşov nr. 24-32
25
Stradă
Cetatea Histria nr. 1-9; 2-12
25
Stradă
Chilia Veche
25
Stradă
Costişa
25
Stradă
Delineşti nr. 1-11; 2-8
25
Stradă
Doniţei
25
Stradă
Floare Galbenă
25
Stradă
Paşcani nr. 1-17; 2-8
25
Stradă
Pădurea Tăuzului
25
Stradă
Pădureţu
25
Stradă
Peştera Scărişoara
25
Stradă
Ramura Jiului
25
Stradă
Râul Doamnei nr. 1-7; 2-8
25
Stradă
Romancierilor nr. 1 - 5
25
Stradă
Segarcea nr. 1-7; 2-4
25
Stradă
Târgu Neamţ 1-19B; 2-36
25
Stradă
Topolovăţ
25
Stradă
Valea Argeşului nr. 1-11; 2-20
25
Stradă
Valea Călugărească nr. 1-15; 2-22
25
Stradă
Valea Ialomiţei  nr. 1A-13; 2-8
25
Stradă
Valea lui Mihai
25
Stradă
Valea Oltului nr. 1-201; 2-28
25
Stradă
Valea Roşie
25
Stradă
Acvariului
26
Stradă
Albiţei
26
Stradă
Aleşd
26
Stradă
Ametistului
26
Stradă
Apele Vii
26
Stradă
Apusului nr. 1-123; 2-98
26
Stradă
Aragonitului nr. 1-17; 2-6
26
Stradă
Băbeşti
26
Stradă
Bârsăneşti nr. 1-23C; 2-126
26
Stradă
Begoniei
26
Stradă
Blandiana
26
Stradă
Brădişului
26
Stradă
Castranova
26
Stradă
Cărăbuşului
26
Stradă
Cătinei
26
Stradă
Cernişoara nr. 1 - 49; 2 - 48
26
Stradă
Cetatea de Baltă nr. 1 - 39
26
Stradă
Chemării
26
Stradă
Câlnic
26
Stradă
Copacului
26
Stradă
Corbilor
26
Stradă
Corcoduşului
26
Stradă
Cap. Eftimie Z. Croitoru
26
Stradă
Deduleşti
26
Stradă
Dezrobirii nr. 1 - 45; 2 - 50
26
Stradă
Dobreni
26
Stradă
Drenajului
26
Stradă
Estacadei nr. 1-29; 2-12
26
Stradă
Eucaliptului
26
Stradă
Făgădău
26
Stradă
Fânului
26
Stradă
Floare Roşie
26
Stradă
Furtunei
26
Stradă
Gabriela Szabo
26
Stradă
Ghirlandei nr. 1-15; 2-60
26
Stradă
Vasile Golcea
26
Stradă
Govodarva
26
Stradă
Grinţieşului
26
Stradă
Hanul Ancuţei
26
Stradă
Iedului
26
Stradă
Ierbii
26
Stradă
Inspiraţiei
26
Stradă
Ion Manolescu
26
Stradă
Jarului
26
Stradă
Lacul Zănoaga
26
Stradă
Lavandei nr. 1-9; 2-18
26
Stradă
Liniei - partea numerelor cu soţ de la Str. Moineşti la Str. Valea Cascadelor; nr 13-15
26
Stradă
Mălinului nr. 2
26
Stradă
Mărgelelor nr. 1-179; 2-136
26
Stradă
Mohorului nr. 1-7; 2-8
26
Stradă
Moineşti nr. 1-59; 2-64
26
Stradă
Murguţa nr. 1 - 55; 6 - 10
26
Stradă
Nicodim
26
Stradă
Oboga
26
Stradă
Odgonului
26
Stradă
Parafinei
26
Stradă
Partiturii
26
Stradă
Pădurarilor
26
Stradă
Părăluţelor
26
Stradă
Performanţei
26
Stradă
Petuniei
26
Stradă
Piscul Crasani
26
Stradă
Preciziei
26
Stradă
Prosperităţii
26
Stradă
Roşia Montană nr. 21 - 41
26
Stradă
Schiorilor
26
Stradă
Sfeclei
26
Stradă
Spartachiadei
26
Stradă
Spilcuţei
26
Stradă
Şerban Bogdan Stan
26
Stradă
Strămoşilor
26
Stradă
Strigăturii
26
Stradă
Stufului
26
Stradă
Tătăruş
26
Stradă
Televiziunii
26
Stradă
Torcătoarelor
26
Stradă
Trenului
26
Stradă
Tufănelelor
26
Stradă
Valea Cascadelor nr. 1-23; 2-26
26
Stradă
Valea Cerbului
26
Stradă
Valea Lungă nr. 1-73; 2-52
26
Stradă
Valea Soarelui
26
Stradă
Vijeliei
26
Stradă
Violetelor
26
Stradă
Viscolului
26
Stradă
Vistiernicul Stavrinos nr. 1-25; 2-30
26
Stradă
Feteni
26
Stradă
Gîndacului
26
Stradă
Jieneasca
26
Stradă
Ada-Kaleh
27
Stradă
Ajustorului
27
Stradă
Amilcar C. Săndulescu
27
Stradă
Atmosferei
27
Stradă
Valeriu Cicalov
27
Stradă
Azurului nr. 1-27; 2-24
27
Stradă
Basmului nr. 1-5; 2-4
27
Stradă
Boja
27
Stradă
Bolidului
27
Stradă
Bostanilor
27
Stradă
Braşov nr. 2 - 22
27
Stradă
Budeni
27
Stradă
Centurii nr. 1-27
27
Stradă
Cernişoara Nr. 50 - 104; 51 - 167
27
Stradă
Cetatea de Baltă Nr. 2-126; 41-155
27
Stradă
Cetăţuia nr. 2-6
27
Stradă
Cheile Orzei
27
Stradă
Compasului
27
Stradă
Costin Neniţescu
27
Stradă
Crişul Repede
27
Stradă
Cupolei nr. 1-19; 2-12
27
Stradă
Dâmboviţa
27
Stradă
Dealul Ţugulea nr. 1-3; 13-35C; 2-140
27
Stradă
Dealului
27
Stradă
Dezrobirii Nr. 52 – 152; 47 - 135
27
Stradă
Dreptăţii nr. 1-141; 8-28; 110-118
27
Stradă
Fabricii
27
Stradă
George Calboreanu nr. 1-11; 2-16
27
Stradă
Gheorghe Spacu
27
Stradă
Gurahonţ
27
Stradă
Harap Alb
27
Stradă
Lămăşeni
27
Stradă
Leaota
27
Stradă
Liniei Nr. 17 – 43
27
Stradă
Lujerului nr. 2-42A
27
Stradă
Maior Eugen Popescu
27
Stradă
Mălinului fără nr. 2
27
Stradă
Minodora
27
Stradă
Muniţiei
27
Stradă
Munţilor
27
Stradă
Murguţa nr. 2 - 4
27
Stradă
Orşova nr. 1-139; 2-104
27
Stradă
Partizanilor
27
Stradă
Peştera Dâmbovicioara
27
Stradă
Piatra Roşie
27
Stradă
Pirotehniei
27
Stradă
Planetei
27
Stradă
Putna
27
Stradă
Rădăuţeanu Isaia
27
Stradă
Răsăritului nr. 1-61; 2-88
27
Stradă
Reveriei
27
Stradă
Rosiorii de Vede
27
Stradă
Roşia Montană nr. 1 - 19; 2 - 74
27
Stradă
Sg. Constantin Apostol
27
Stradă
Sporului
27
Stradă
Studioului
27
Stradă
Stupca
27
Stradă
Sudului
27
Stradă
Vadului
27
Stradă
Valea Cibinului
27
Stradă
Velei
27
Stradă
Veteranilor nr.1-13; 17-27; 2-20
27
Stradă
Victor Ion Popa nr. 33-41
27
Stradă
Fuiorului
27
Stradă
9 Mai
28
Stradă
Adrian Fulga
28
Stradă
Agnita
28
Stradă
Slt. Alexandru Borneanu
28
Stradă
Alexandru Iacobescu
28
Stradă
Alexandru Ivasiuc
28
Stradă
Alizeului
28
Stradă
Amnarului
28
Stradă
Arieşul Mare
28
Stradă
Baia de Arieş nr. 1-9; 9A
28
Stradă
Bărbulescu Marius
28
Stradă
Boişoara
28
Stradă
Boziilor
28
Stradă
Bunicuţei
28
Stradă
Burlă Vasile
28
Stradă
Cărămidăriei
28
Stradă
Cărvunarilor
28
Stradă
Câmpulung
28
Stradă
Ceahlău nr. 1-27; 2-24
28
Stradă
Cetatea Ciceului
28
Stradă
Chibzuinţei
28
Stradă
Chitila Triaj nr. 1-9; 2-6
28
Stradă
Constantin Noica
28
Stradă
Cornului
28
Stradă
Corvinilor
28
Stradă
Cotul Siretului
28
Stradă
Cpt. Pavel Zăgănescu
28
Stradă
Ing. Cristian Pascal
28
Stradă
Denta
28
Stradă
Dr. Dimitrie Brândză
28
Stradă
Dr. Ernest Djuvara
28
Stradă
Dr. Mihail Emanoil Severin
28
Stradă
Drajna
28
Stradă
Dudului
28
Stradă
Ecaterina Varga
28
Stradă
Econom Atanasie Stoicescu
28
Stradă
Econom Cezărescu
28
Stradă
Elena Farago
28
Stradă
Entuziasmului
28
Stradă
Finta
28
Stradă
Fraţilor
28
Stradă
Fumureni
28
Stradă
G-ral Petre Popovăţ
28
Stradă
Geoagiu
28
Stradă
George Mihai Zamfirescu
28
Stradă
George Ranetti
28
Stradă
Lt. Gheorghe Saidac nr. 5-15; 2-8
28
Stradă
Grigore H. Grandea
28
Stradă
Granitului
28
Stradă
Alexandru Hrisoverghi
28
Stradă
Ilovăţul
28
Stradă
Ing. B. Giulini
28
Stradă
Ing. Scarlat Vârnav
28
Stradă
Ing. Nicolae Teodorescu
28
Stradă
Lacul Ursului
28
Stradă
Larisa
28
Stradă
Lt.  Ştefan Marinescu
28
Stradă
Lt. Zalic
28
Stradă
Lucăceşti
28
Stradă
Luncii
28
Stradă
Calciu Marin
28
Stradă
Nicolae Mateescu
28
Stradă
Mehadia nr.12-18
28
Stradă
Migdalului
28
Stradă
Vintilă Mihăilescu nr. 1-23; 2-20
28
Stradă
Mioriţa
28
Stradă
Moisei
28
Stradă
Munţii Apuseni
28
Stradă
Munţii Gurghiului
28
Stradă
Murelor
28
Stradă
Nicolae Filimon fara nr. 34
28
Stradă
Nicolae Oncescu nr. 1; 2-8; 9-11; 23-37
28
Stradă
Nucşoara nr. 1-13; 2-8
28
Stradă
Olăneşti
28
Stradă
Pădureni
28
Stradă
Pătrarului
28
Stradă
Astafei Petre
28
Stradă
Piatra Craiului
28
Stradă
Pietrele Doamnei
28
Stradă
Pleşului
28
Stradă
Plut. Ion Topor
28
Stradă
Poiana Lacului
28
Stradă
Politehnicii nr. 1-3; 4-6
28
Stradă
Pomilor
28
Stradă
Portăreşti
28
Stradă
Porumbacu nr. 1-53; 2-72
28
Stradă
Preocupării
28
Stradă
Radna
28
Stradă
Răsadniţei
28
Stradă
Retezatului
28
Stradă
Ruşeţu
28
Stradă
Sadinei
28
Stradă
Săpânţa
28
Stradă
Scăieni
28
Stradă
Sculptorilor
28
Stradă
Sg. Constantin Ghercu
28
Stradă
Sg. Ştefan Crişan
28
Stradă
Simion Mehedinţi nr. 1-7; 2-10
28
Stradă
Slt. Constantin Dănescu
28
Stradă
Stoian Popescu
28
Stradă
Stoica Vizitiu
28
Stradă
Tabla Butii
28
Stradă
Valea Mare
28
Stradă
George Vâlsan nr. 1-107; 2-96
28
Stradă
Vidra
28
Stradă
Zâmbetului
28
Stradă
Zboina Neagră nr. 1-12; 3-9
28
Stradă
Zinca Golescu
28
Stradă
Alion(sector 6)
28
Stradă
Cilieni
28
Stradă
Cocioc
28
Stradă
Cpt. Grigore Mărgărit
28
Stradă
Cpt. Grozeanu
28
Stradă
Crivina
28
Stradă
Distincţiei
28
Stradă
Doftănetului
28
Stradă
Lazăr Seineanu
28
Stradă
Lt. Anton Alboteanu
28
Stradă
Mănăstirea Agapia
28
Stradă
Metaforei
28
Stradă
Nămoloasa
28
Stradă
Polenului
28
Stradă
Sg. Nicolae Niţă
28
Stradă
Slt. Ion Steliu
28
Stradă
Sold. Vasile Sebe
28
Stradă
Sturului
28
Stradă
Ştefan Furtună
28
Stradă
Tamburului
28
Stradă
Vaporului
28